lellemodig

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Linnea - 2 juli 2013 21:40

Hej hopp!

Slänger in ett litet inlägg innan jag intar min väntat på det nya PLL avsnittet;-) Här har ni några bilder som jag hoppas tänka lite ''finare'' på saken♥

     

Poss Haj!

Av Linnea - 2 juli 2013 20:48

Hej hopp!

Jo som alla andra bloggare och vloggare undrar jag, lilla Linnea om ni skulle vilja ha en frågestund. Jag vet att jag är ''ny'' på detta. Men under hela mitt liv har jag haft närmare 20 bloggar som fortfarande ''lever'' eller som jag har tagit bort. Så, så ny är jag inte;-)

Men om ni vill skicka bara in lite kommentarer om det och sen kan den börja! Nu tänkte jag kolla lite film med snacks och cola. Ha en bra vecka! Hörs mer sen♥

Poss Haj!

Av Linnea - 2 juli 2013 19:56

Hellu!

Idag har jag mest tagit det lugnt. Kollade på film innan. ''En prinsessas dagbok'', blev typ ''kär'' i Backstreet boys låten ''What Makes You Different''. Haha:-) 

Sen packade jag till Stockholm. Tror det blev sammanlagt 6 tröjor, 5 par byxor, 2 shorts, 1 klänning & lite smink och skönhetssaker. Så ni vet ska jag vara borta i 2 dagar. Haha, det är så vi tjejer packar eller är det bara jag? Nä, det kan det inte vara. Man måste ju kunna välja;-) 

Ha en underbar fortsatt tisdag! Nu får jag skynda mig upp till Allsång på skansen :D. Svenne-Lelle!

Poss Haj!

#What #Makes #You #Different #Kram

Av Linnea - 2 juli 2013 19:44

Hej hopp!

Har precis instagramat färdigt och ska nu blogga lite. Imorgon ska jag städa bilen. 50 kr i timmen tjänar jag på det:-) Ska både bli kul och tråkigt. Är fortfarande seg, men efter en varm dusch känns det nu lite bättre. Hoppas ni har haft en bra dag med mycket jag vet inte, sol kanske. Här har det varit lite växlande. Hörs mer senare, nu ska jag läsa lite bok tror jag. Så rolig som jag är;-) Eller kanske rita. Vem vet? 

Poss Haj!

Juste! Tack en gång till för den fina kommentaren från Fatma♥ Kolla hennes blogg: Fatma.se superfin!

Av Linnea - 2 juli 2013 13:46

Hej hopp!

Eftersom jag nu är lite krasslig så tänkte jag ta fram den kreativa sidan av mig som ''hoppar'' fram ibland. Även om jag gillar att rita så ritar jag mest av kändisar och liknande;-)

Men i alla fall. Vad tycker ni om min nya header? Och nu ska jag inte va som alla andra kossor som har rosa över hela bloggen. För jag gillar bebisgul. Kul va? Och kom nu inte med den här:

-Ööö bäääbisguueel. Bärra! Kolla Linnea gillar bebisgul. 

Ja det gör jag. Problem med det? 

Hörs mera senare♥

Poss Haj!

#kreativ #bebisgul #bärra

Av Linnea - 2 juli 2013 13:34

#krasslig #tyvärr #♥

Hejsan där ute i detta avlånga land. 

Hur mår ni? Jag mår inte jättebra. Därför kommer jag lägga ut mina videos imorgon eller på torsdag:-S  Jag hoppas ni förstår men jag LOVAR på hela mitt liv att dem kommer! ''Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge''.

-Men åee bra där Linnea! 

Jag kommer förmodligen bara slappa idag. Blev ju precis soligt nu, så jag kanske går ut i mina små sockor och lägger mig och solar ''bort'' det sjuka. Det liksom glider ur. Haha, nä jag vet inte. Men ikväll är det i alla fall allsång! (Tror jag:-S) Allmänbildad.se 

Kollar ni? Hörs mera sen!

Poss Haj!

Av Linnea - 2 juli 2013 08:25

Hej hopp!

Om ni ursäktar måste jag bara komma med några ''Lol, thats me!'' Dem LYSER upp mina tråkiga regniga dagar och just dem här bilderna har jag fått från Mayra Narvaez. Ni kanske känner till henne. Jag tycker hon är en kul tjej iaf;-) Ja, här kommer dem:

         

Så ''teknisk'' som jag är så fick det bli ''stillbilder''.

-''Nämen ooo Linnea! Vad roligt''. Haha, ni kommer få höra i mina videos vilken röst det är;-) Hörs mer sen♥

Poss haj!

Av Linnea - 2 juli 2013 08:12

Hej hopp!

Idag, som ni kanske märker steg jag upp vääldigt tidigt. Även fast det är sommarlov vaknade jag runt 7 (!) och gick upp då, runt 8. Videosarna kommer senare under dagen för det är lite jobb plus att hela (nästan) familjen ska komma över. Så då behöver jag vara ''social''. 

Plus...TACK SÅ JÄTTEMYCKET för dem fina läsarna igår och dem fina kommentARERNA! (notera att det var i plural). Asså det finns inget bättre när man får kommentarer. Dessutom första ''bloggdagen''. Tack till Emma & Ellen! Och förstås till mina fina läsare♥

Vi hörs mera sen, nu ska jag gå och käka frukost!

Poss Haj!


P.s Om du läser detta Emma (tror jag det var:-S) så mailar jag dig gärna om designen!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hopp!
Jag är en 13 årig tjej som bloggar lite då & då.
Kolla gärna in min denna sidan:
thewannabes.bloggplatsen.se
Kram på er!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Kategorier

Omröstning

Vad ska mina videos innehålla?
 ''Linnea testar''
 ''Linnea tipsar''
 ''Hiss & Diss''
 ''Bara vardagen''
 ''Typiska saker''

Inspiration...

                               ♥

                             ♥

 

                            ♥

   

Mail:

Behöver du få tag på mig på något sett? Maila mig på:

lellemodig00@live.se

#instagram

 

Hej hej!

Om ni är intresserade av min Instagram heter jag: @balcklinnea

Kram på er!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards