lellemodig

Alla inlägg den 1 juli 2013

Av Linnea - 1 juli 2013 18:09

#tråkigt

Händer NADA. Mamma är och ''plockar'' svamp, lillasyrran kollar på Lotta på Bråkmakargatan och jag...Jag sitter här och tänker på ''livet''. 

-Men gooouud vad roligt Linnea...Ska snart gå ner och göra en video;-) Kul va? Hoppas ni vill kolla på dem sen! Yt-kanalen har jag inte ''hunnit'' göra än så ''mycket'' saker som jag gjort idag:'D Nä men vi hörs. Blev kortis denna gången men förhoppningvis lite uppdatering.

Poss Haj!

Av Linnea - 1 juli 2013 15:02

Hej hopp!

Jag har väldigt tråkigt just nu. Asså det känns typ tomt...Jag vet inte, har ni någon idé? Asså jag kommer nog ''göra om'' klippen för dem blev sådär, ni vet första pannkakan blir alltid lite konstig. Bara jag som såhär jämför med helt random saker? 

Haha. Nä, nu bjuder mamma in mig till en ''rensa ut kläder'' dejt! Hoppas på det bästa;-)

Poss haj!


P.s Videosarna kommer imörn♥

Av Linnea - 1 juli 2013 11:42

Nu så har jag gjort lite videos för framtiden, hoppas verkligen ni kollar dem. Och snälla...Inga hat eller så, för jag kör bara mitt egna race och mina videos och kunskaper kommer utvecklas med tiden, så klaga inte;-) Kommer även blogga lite om livet och det sjukt härliga sommarlovet! På fredag drar jag till Stockholm. Sjukt nice. Ska försöka köpa lite kläder från min önskelista för att jag har typ 60 plagg jag önskar mig. Kanske inte så lämpligt. Men fyller man år, så fyller man år, förstår ni hur jag tänker? :-P

Haha, ha det gött igelkött, hörs mer sen!

Av Linnea - 1 juli 2013 10:31

Hej alla små lussebullar!

Snart börjar jag lägga ut mina videos här på min ''Lelle-Modig'' blogg. (Mitt smeknamn). Men först ska min dator lagga klart och få lite choklad så den blir glad! Ni vet, ''Go & Gl'a kexchokla''. Ska även fixa en header men den vill inte idag-.-

Hoppas ni vill kolla på dem smiu inläggen, tänkte även ordna en yt-kanal men inte idag. Medelar er när jag har fixat den! 

Mer om MIG får ni veta i den första videon. (Tyvärr har jag inte så bra video-grejsimojs så jag kan inte redigera dem. Men inom snar framtid hoppas jag kunna vlogga som alla andra!)

Poss Haj!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hopp!
Jag är en 13 årig tjej som bloggar lite då & då.
Kolla gärna in min denna sidan:
thewannabes.bloggplatsen.se
Kram på er!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Kategorier

Omröstning

Vad ska mina videos innehålla?
 ''Linnea testar''
 ''Linnea tipsar''
 ''Hiss & Diss''
 ''Bara vardagen''
 ''Typiska saker''

Inspiration...

                               ♥

                             ♥

 

                            ♥

   

Mail:

Behöver du få tag på mig på något sett? Maila mig på:

lellemodig00@live.se

#instagram

 

Hej hej!

Om ni är intresserade av min Instagram heter jag: @balcklinnea

Kram på er!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards