lellemodig

Alla inlägg den 3 juli 2013

Av Linnea - 3 juli 2013 19:10

Hej hopp!

Efter en dag med mycket moln och lite duggregn kommer äntligen solen fram. 

När man då lyssnar på ''What Makes You Different'' så svenne-aktig som jag är. Och sen fastnar med blicken på en solstråle, tänker på sin ''STORA'' kändis-crush, det är magiskt...Jag tänker inte berätta vem det är, men ni kan alltid gissa!

Haha, nä nu måste jag filosofera vidare♥ Skriver mer senare.

Poss Haj! 


Vet. En kortis nu, men det var så kallade ''dagens tips för en härlig stund för sig själv''. Haha♥

Av Linnea - 3 juli 2013 18:54

Har sådär inget att säga, men måste ändå göra ett inlägg. 

Jag sitter här ensam, och lyssnar på musik. Mamma jobbar och alla andra jobbar också;-) Utom min lillasyrra som är hos kompis. Har precis tvingat i mig lite nudlar och städad lite. Cashar in! Haha. 

Jag längtar mest till imorn när pappa kommer upp och Carin♥ Saknar dem! Vi ska förmodligen grilla på ''Playa Los Cortes'' haha, och sen ska vi mest mysa här vid kusten. Myyys:-)

Vad ska ni göra imorn? 

Förresten, eftersom jag inte (hehe) orkar vänta på svar på saker jag kan testa kör jag...''trumvirvel''...Cinnamon-Challenge! 

Har typ prövat halvt en gång. Det slutade med att jag låg på mage och en skål och ''spydde'' ut kanelen;-) Hoppas det blir bättre den här gången. Men så ni vet har jag inte alla dem här programmen i datorn, så jag kan TYVÄRR inte lägga till text, klippa i filmen och lägga till musik. Men jag hoppas att det ska bli bra ändå. Jag önskar mig en MacBook Air i present och fyller år den...14 augusti! Så efter det kanske det blir lite roligare videor;-) Hörs mer sen.

Poss Haj!

Av Linnea - 3 juli 2013 17:02

Hej hopp! #Sommarjobb

Har precis kommit in efter 2 timmars jobb med mamma. Hon och min bonuspappa driver företaget ''Anderssons Design.'' Mrskling.se

;-) Enligt mig är det endå ganska fina saker. Ni kan kolla dem!

I alla fall. Jag hjälpte till att sätta dit klistermärken och damma av saker. Blev själv en liten dammtuss så ska nog ta en dusch inom kort! 

Sen vill jag ju SÅ gärna att ni ska skriva vad jag ska testa! ''Chubby-Bunny'' eller något annat sånt kul;-) Hörs sen.

Poss Haj!

Av Linnea - 3 juli 2013 12:54

...Mina videos handla om?

Jag har gjort en omröstning som ni kan rösta i. En person har redan lagt sin röst så fortsätt. Skulle vara otroligt hjälpsamt. Man vill ju inte göra tråkiga videos. 

Det den personen röstat på är: ''Linnea testar''. Kommentera vad jag ska testa! Hörs mer sen. Nu tänkte jag klä på mig;-)

Poss Haj!

Av Linnea - 3 juli 2013 12:37

Hallå där ute i vårt fina land. 

Nu har det blivit dags att slå på senaste avsnittet av PLL. Jag råkade visst somna inatt, innan det släpptes så jag får se det nu;-) Sen hade jag så tråkigt så jag satte mig och ritade av ''The Great Gatbsy''. Eller en bild på...Gatbsy och...Vad fan heter hon? Ja i alla fall den blonda tjejen. Gick sådär det med. Haha begåvad.se.

Sen började jag rita dem små gula söta sakerna i '''Dumma Mej''. Jag och min BFF satt uppe till klockan 3 en natt och kollade bara på trailern till 2:an HELA tiden. Dem är så söta♥ Och Agnes...Jag DÖR! Himla gullig.

Sen ska jag även tvätta bilen idag. Eller i alla fall ge mig på ett försök. Det är ju lite muligt och jag är fortfarande lite krasslig. 

Vad ska ni göra idag?  Hörs mera sen.

Poss Haj! 

Av Linnea - 3 juli 2013 00:28

#godnatt

Nu tänkte jag slumra lite. Jag har precis försökt rita Lana Del Rey. Det gick sådär...Kanske lägger upp bild imorgon så får ni säga vad ni tycker;-) Men nu sitter jag här och fryser om mina små fossingar. Hoppas ni får en god sömn. (Nu lät jag som en gammal tant).

Hörs mer imorgon. Eller idag, om man nu ska se det så;-) Sovgott!

Poss Haj!

 

Om ni inte vet vem Lana Del Rey är, är här en bild. 

Det var även den jag ritade av. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hopp!
Jag är en 13 årig tjej som bloggar lite då & då.
Kolla gärna in min denna sidan:
thewannabes.bloggplatsen.se
Kram på er!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Kategorier

Omröstning

Vad ska mina videos innehålla?
 ''Linnea testar''
 ''Linnea tipsar''
 ''Hiss & Diss''
 ''Bara vardagen''
 ''Typiska saker''

Inspiration...

                               ♥

                             ♥

 

                            ♥

   

Mail:

Behöver du få tag på mig på något sett? Maila mig på:

lellemodig00@live.se

#instagram

 

Hej hej!

Om ni är intresserade av min Instagram heter jag: @balcklinnea

Kram på er!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards