lellemodig

Alla inlägg den 6 juli 2013

Av Linnea - 6 juli 2013 23:56

Hej hopp!

Tänkte bara ta och visa mina solglajjor som jag köpte på Cubus idag. Skitsnygga och har jättebra glas så att man ser alldeles lagom mörkt/ljust;-) Ett stort tips till er om ni behöver nya. Här kommer dem:

 

99:-

Nä, nu måste jag verkligen sova. Hörs mer imorgon.

Poss Haj!

Av Linnea - 6 juli 2013 23:47

Hej hopp!

Sitter just nu på ''La Hotell'' och äter godis. Imorgon åker vi hem men jag har haft en underbar helg här! Igår träffade jag en av mina finaste personer jag känner. Vi åt sushi på en jättegod resturang på söder! Ljunggrens eller något sånt hette den. Sen idag har jag shoppat lite. Kommer kanske bilder sen. Imorgon så ska vi som sagt åka hem men innan det ska vi gå på stan lite mer. Jag älskar Stockholm! Jag ska flytta hit när jag blir stor och hålla på med film. Det är typ min dröm! 

Jag är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen, men jag har inte riktigt hunnit blogga...Problem med internet också:-( 

Men nu ska jag blogga lite.

Har precis raderat 4000 bilder på min mobil. Behövdes...Är dock ledsen för det var bilder på den jag är kär i...Love You♥ 

Ett tips...Han är känd och vet inte att jag finns...Jaja, alla ska vi gå igenom det här med hopplös kärlek. Tyvärr...

Jag hoppas att ni har haft en mysig helg. Vi hörs mer sen. Nu tänkte jag slumra lite...

Poss Haj!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hopp!
Jag är en 13 årig tjej som bloggar lite då & då.
Kolla gärna in min denna sidan:
thewannabes.bloggplatsen.se
Kram på er!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Kategorier

Omröstning

Vad ska mina videos innehålla?
 ''Linnea testar''
 ''Linnea tipsar''
 ''Hiss & Diss''
 ''Bara vardagen''
 ''Typiska saker''

Inspiration...

                               ♥

                             ♥

 

                            ♥

   

Mail:

Behöver du få tag på mig på något sett? Maila mig på:

lellemodig00@live.se

#instagram

 

Hej hej!

Om ni är intresserade av min Instagram heter jag: @balcklinnea

Kram på er!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards