lellemodig

Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

Mitt kreativa jag.

Av Linnea - 2 juli 2013 13:46

Hej hopp!

Eftersom jag nu är lite krasslig så tänkte jag ta fram den kreativa sidan av mig som ''hoppar'' fram ibland. Även om jag gillar att rita så ritar jag mest av kändisar och liknande;-)

Men i alla fall. Vad tycker ni om min nya header? Och nu ska jag inte va som alla andra kossor som har rosa över hela bloggen. För jag gillar bebisgul. Kul va? Och kom nu inte med den här:

-Ööö bäääbisguueel. Bärra! Kolla Linnea gillar bebisgul. 

Ja det gör jag. Problem med det? 

Hörs mera senare♥

Poss Haj!

#kreativ #bebisgul #bärra

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 18 september 2013 15:02

Hej hopp! Jag har något viktigt att berätta. Först och främst hej. Sen har jag bytt bloggadress till devote.se. Så min nya blogg heter: lellemodig.devote.se. Jag är ledsen att svika bloggplatsen, men jag kände för att ett byte vore bra. Jag och b...

EGO

Av Linnea - 16 september 2013 14:21


Hej hopp! Har precis kollat på EGO. Sjuk bra film! Om folk undrar vilken stil jag har så har jag typ ''Mia-stilen''. Eller i alla fall på hennes kläder.  Snart så tänkte jag kanske kolla på någon mer film, instagrama och knarka i alvedon-strepsil...

Av Linnea - 16 september 2013 11:55


Hej hopp! Idag är jag inte jättepepp. Jag är nämligen lite sjuk och fick bli hemma idag. Jag har sovit halva morgonen men nu har jag äntligen gjort i ordning lite "frulle" och krypit ner under täcket. Jag har bestämt mig för att inte anstränga mig o...

Av Linnea - 15 september 2013 15:09


Hej hopp! Har precis packat upp dagens shopping...Deeeet blev ganska mycket saker idag. Jag köpte ett par boyfriend jeans, en parfym, 2 tröjor, en mössa, gympadojor och underkläder...Men jag behövde det! Särskilt byxor och mina wannabe VS underkläd...

Av Linnea - 14 september 2013 21:05


Hej hopp! Förlåt att jag inte har bloggat så mycket idag, men jag har jobbat lika hårt som en myra idag.  Hela min dag började med att jag vaknade tidigt och trodde klockan var 13, men nä den var bara 9.50. Så jag vaknade långsamt och insåg att h...

Presentation


Hej hopp!
Jag är en 13 årig tjej som bloggar lite då & då.
Kolla gärna in min denna sidan:
thewannabes.bloggplatsen.se
Kram på er!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2013 >>>

Kategorier

Omröstning

Vad ska mina videos innehålla?
 ''Linnea testar''
 ''Linnea tipsar''
 ''Hiss & Diss''
 ''Bara vardagen''
 ''Typiska saker''

Inspiration...

                               ♥

                             ♥

 

                            ♥

   

Mail:

Behöver du få tag på mig på något sett? Maila mig på:

lellemodig00@live.se

#instagram

 

Hej hej!

Om ni är intresserade av min Instagram heter jag: @balcklinnea

Kram på er!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Skapa flashcards