lellemodig

Alla inlägg under augusti 2013

Av Linnea - 7 augusti 2013 13:14

Hej hopp!

Har precis kommit hem från Rebeckas inskolning. Sjukt trött efter att alla små söta barn sprungit runt, hoppat upp och ner och tragit varandra i håret. Men, man kan ju inte säga för mycket eftersom man själv varit i den situationen;-)

I alla fall, är så GRYMT taggat infor söndagen! Ska ÄNTLIGEN få träffa alla igen♥ Efter ett låångt sommarlov så ska jag, Tilda, Moa och Tilda ha sleepover! Då är det födelsedagar, pizza & film som gäller! Puss på er :-*

Vad ska ni göra dem sista veckorna? 

Jag ska fylla år, åka till min farfar i Österrike för första gången och vara deprimerad för att jag återigen ägnat sommaren till att sova och lyssna på musik:'D 

Hörs mer sen, nu ska jag sitta och bevaka Julias hemsida för att jag önskat mig en poster♥ Om ni har ett konto på ''tidningenjulia.se'' så kanske ni kan lista ut vem jag är;-) Jag har kommenterat på ''Önskeposter till nr 17''. Jag hoppas så GRYMT mycket på att det blir den jag önskar mig. Och nä, det är inte Justin Bieber eller One Direction. Det är perfektion från 1997!

Poss haj!

Av Linnea - 7 augusti 2013 01:29

Hej hopp!

Tänkte bara slänga in denna lilla fina låten♥ Nyförälskad i den;-) 

VisseliViss på er!

''Home av Edward & Co''

Poss Haj!

Av Linnea - 7 augusti 2013 01:14

Hej hallå!

Nu är jag tillbax efter typ 100 år. Jag har lekt törnrosa och sovit bort mitt sommarlov. Nä, faktiskt helt tvärtom! Idag runt 12 kom vi hem från ett varmt Spanien. Det var super mysigt, men...Den klassiska meningen är jag bara tvungen att skriva/säga: ''Borta bra men hemma bäst!'' I alla fall om man heter Linnea och har levt utan halva kompisgänget + internet i över 3 veckor. När jag blir äldre ska jag ut i världen och måla av varenda liten fin pryl! Man får ju passa på innan livet rinner ut...

I alla fall, det skulle ta mig hela natten och skriva allt jag gjort efter den 8 Juli, men jag låter fingarna flyta på lite...

Vi åkte till ''Playa Los Cortes'' den 15 Juli och det var skönt som f.a.n Förutom att tåget stannar i Maria så vi får ta en taxi för 2000 spänn ända till Kastrup. Skånetrafucken är fan BÄST ibland! Väl framme i underbara Spanien där älskade Tilda väntade så var det dags för Sims! Vi gjorde ett lesbiskt par. Haha, jag har absolut INGET emot det, men vi gjorde det för att Sims-gubbarna också skulle få vara sig själva♥ Lite smått töntigt kanske, men vadå. Sådana är vi:-)

Jag orkar inte dra hela resan, men jag red, var på vattenland, sov, åt, åkte trampbåt ut på det näst saltaste havet och fick ca100 kalsupar! Nice.se

Jag hoppas att ni har haft en sjukt härlig sommar♥ Än är den inte över! Och jag tänker f.a.n inte göra som en viss ''MissLisiBell'' (jag har absolut inget emot dig!) men jag packar inte min skolväska 2-3 veckor innan Skolstarten. Nä, istället kollar jag Sunes Jul från -91! Mycket roligare. Kan man ju förbereda sig för julen när man ändå är på g! 

Okej, nu ska jag inte sitta här och vara lite smått grinig mer. Godnatt på er mina underbara läsare och alla andra där ute i världen!♥ Dröm sött & sov godis!

Poss Haj!

 

Los Alcazares♥

Presentation


Hej hopp!
Jag är en 13 årig tjej som bloggar lite då & då.
Kolla gärna in min denna sidan:
thewannabes.bloggplatsen.se
Kram på er!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Omröstning

Vad ska mina videos innehålla?
 ''Linnea testar''
 ''Linnea tipsar''
 ''Hiss & Diss''
 ''Bara vardagen''
 ''Typiska saker''

Inspiration...

                               ♥

                             ♥

 

                            ♥

   

Mail:

Behöver du få tag på mig på något sett? Maila mig på:

lellemodig00@live.se

#instagram

 

Hej hej!

Om ni är intresserade av min Instagram heter jag: @balcklinnea

Kram på er!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards