lellemodig

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av Linnea - 27 augusti 2013 20:53

Hej hopp!

Idag har jag inte gjort så himlans mycket. Varit hos doktorn, tränat och slappat! Jag har bestämt mig för att bli mer hälsosam...Och det där säger jag typ fö femtioelfte gången. Nä, men nu gäller det fan! Kör hårt Linnea! Har redan gjort upp ett litet schema. Dock gäller det inte på torsdag för då ska vi fira mig. Ja, ni ser. Jag är fan inte så himla bra på det här. Och ändå har jag kunnat hålla allting i ordning. Jaja. Ska har ni något tips, skriv här nere! Tack på förhand♥

Jag ska nog snart sova. Även om jag har sovmorgon är jag grymt trött. Har typ inte sovit på ''riktigt'' inatt om ni fattar vad jag menar.

Hoppas ni får en skön natt sömn. Det är ju SJUKT viktigt, bra sömn. Det är typ det enda jag vet om hälsan...Nä, jag bara skoja, lite mer vet jag faktiskt! Haha. Nä, hörs imorn!

Kram på er!

Av Linnea - 27 augusti 2013 17:01

Hej hopp!

Saknat mig? Jag har i alla fall saknat att blogga. Jag har haft otroligt roligt nu när jag inte hunnit blogga. Jag tänker inte dra allt i varenda liten detalj, men jag kan berätta lite! Jag har:

•Haft ett UNDERBART sleepover i 2 dar. 

•Sett Titanic för femtioelfte gången.

•Fyllt

•Börjat den underbart tråkiga skolan♥

Fast det har såklart varit mysigt att träffa alla igen. 

Sen har jag lite att tala om! Jag och mina 3 BFF's har startat en blogg här på bloggplatsen och en YT kanal. Vi heter: ''The Wannabes'' och jag tänker inte riktigt tala om än vad vi ska hitta på. Men om ni vill kika in så får ni jätte gärna göra det. För vi behöver fler tittare och fler läsare, även om vi inte gjort något än. Förmodligen kommer vi göra saker i helgen som har med det hela att göra! Ni hittar oss på:

Bloggplatsen: thewannabes.bloggplatsen.se

YT: The Wannabes

Hoppas ni vill kolla:-) Skulle vara grymt! Men om ni inte skulle vilja kolla så får ni i alla fall stå ut med att jag påminner er om det! För jag vill i alla fall bli något som har med film att göra när jag blir stor, och jag känner att detta kan vara en bra början!

Kram på er!

Presentation


Hej hopp!
Jag är en 13 årig tjej som bloggar lite då & då.
Kolla gärna in min denna sidan:
thewannabes.bloggplatsen.se
Kram på er!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Omröstning

Vad ska mina videos innehålla?
 ''Linnea testar''
 ''Linnea tipsar''
 ''Hiss & Diss''
 ''Bara vardagen''
 ''Typiska saker''

Inspiration...

                               ♥

                             ♥

 

                            ♥

   

Mail:

Behöver du få tag på mig på något sett? Maila mig på:

lellemodig00@live.se

#instagram

 

Hej hej!

Om ni är intresserade av min Instagram heter jag: @balcklinnea

Kram på er!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards