lellemodig

Alla inlägg den 13 september 2013

Av Linnea - 13 september 2013 17:44

Tyvärr blev det inte nån låttext denna gången med hoppas det går bra ändå;-) 

Jaha. Vad ska jag säga. Rubriken säger allt. Min dag började med inställt tåg, hunger, kyla och en fet gympapåse. Inte jättekul. Men nu när jag äntligen kommit hem kan jag lägga skolan åt sidan och göra vad JAG vill! Åhh! Så himla mysigt att sitta uppe till 3 och rita, lyssna på musik eller bara kolla på någon bra film. Har ni filmtips? Kommentera, snälla. Vill så gärna se någon väldigt bra film förutom Titanic, The Notebook, Sunes Sommar, Fucking Åmål och Romeo & Juliet. Men någon som liknar någon av dessa. Kanske någon svensk;-) Förresten! Är det någon som vet film som var halv finsk och gick på SF för 5/6 år sedan? Den hanlade om någon tjej, en pojke och en mamma eller något sånt. Jag tror det var en tonårs film men jag såg den typ när jag var 6/7 så jag minns inte ett skit och förstod säket inget. Så om ni vet vilken det är jag pratar om kan ni väl kommentera♥

Hoppas er dag har varit bra utan en massa klödd och otur! Hörs mer sen.

Puss Haj!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hopp!
Jag är en 13 årig tjej som bloggar lite då & då.
Kolla gärna in min denna sidan:
thewannabes.bloggplatsen.se
Kram på er!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013
>>>

Kategorier

Omröstning

Vad ska mina videos innehålla?
 ''Linnea testar''
 ''Linnea tipsar''
 ''Hiss & Diss''
 ''Bara vardagen''
 ''Typiska saker''

Inspiration...

                               ♥

                             ♥

 

                            ♥

   

Mail:

Behöver du få tag på mig på något sett? Maila mig på:

lellemodig00@live.se

#instagram

 

Hej hej!

Om ni är intresserade av min Instagram heter jag: @balcklinnea

Kram på er!

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards